środa, 6 września 2017

ŁAPACZ SNÓW od Pacz to - opinia.

  Muszę Wam wyznać, że ostatnio jestem trochę zakręcona ale u mnie to normalne często bujam w obłokach i trudno mi się z czymkolwiek ogarnąć, wszystko wokół mnie się kręci jak karuzela. Do tego wpisu zabieram się już od kilku dni i powiedziałam sobie niech się pali niech się wali wszystko do okoła a ja dziś swoją opinię Wam przedstawię.
















Lubię ładne i gustowne dodatki do wystroju wnętrz lubię jak mieszkanie jest miłe i przytulne. Szukam najnowszych dodatków do aranżacji wnętrz i tak szperając w internecie natrafiłam na stronę Pacz to  https://www.facebook.com/paczto1/ . Postanowiłam do nich napisać i zaproponowałam żeby przesłali mi jeden z ich pięknych łapaczy snów do przedstawienia Wam opinii.

Dokładnie kilka dni temu łapacz snów otrzymałam. Wykonany jest na tamborku o średnicy 15 cm. Pani Agata była tak miła że pozwoliła mi wybrać kolory wstążek i z miłą chęcią z tej propozycji skorzystałam i jest to moje cudo sami zobaczcie 😊

  Przyznam się Wam, że bardzo lubię przeróżne produkty do wystroju wnętrz jak przychodzi okres świąteczny a wszczególności Świeta Bożego Narodzenia w moim całym dom czuć atmosferę świąt mam wszędzie pełno akcentów i dodatków do wystroju wnętrz związanych właśnie z tą tematyką.
Brakowało mi dodatkowych akcentów w pozostałym okresie roku i dzięki Pacz to je znalazłam.


Wybrałam kolory żółty, czarny i akcent zieleni i niebieskiego dla synka Wiktorka 5 lat a dla mnie poprosiłam o przemycenie dodatkowo kilku lekkich pastelowych kolorków i uwieżcie razem w połączeniu wyszło idealnie.
Wykonana ręcznie na tamborku  szydełkowa serweta zachwyca i przykuwa uwagę. Tasiemki są przytwierdzone z dokładnością. Wielkość i długość wstążki jest dobrana tak by tworzył się synetryczny ogonek z tasiemek o różnych długościach, grubosciach i strukturach oraz wzorach. Myślę, że przykuwa uwagę i odpręża ze względu na swoje wyraziste wnętrze które skrywa jak by magię.
Łapacze snów są dostępne w różnych wielkościach i kolorach wszystko może być wykonane zgodnie z życzeniem klienta. A to dostępne wielkości które wykonuje Pacz to https://www.facebook.com/paczto1/

                                          Zródło: strona Pacz to.

Zdjęcie przedstawienia odpowiednio średnicę tamborka 25 cm, 20 cm,15 cm, 10 cm o długościach całkowitych około 67 cm, 57 cm, 47 cm, 37 cm.

                                                  Zródło : Strona Pacz to.

A to duże łapacze snów o długość całkowita około 110cm i 125 cm.

Z informacji otrzymanych ze strony Pacz to wszystko jest do uzgodnienia i uwzględnia dokładne ceny ustala się po zatwierdzeniu wymagań i oczekiwań klienta.

Tak więc łapacz snów w moim domu  okazała się być wspaniałym odkryciem!!!  Teraz oprócz świąt pozostałe dni w roku będą mi umilać łapacze snów bo mam w planach zakupić jeszcze kilka tylko będę obserwować stronę Pacz to bo może przyszykuje dla Nas wszystkich jakieś fajne rabaty bądź promocje. Poza tym z pewnością mogę powiedzieć że na pewno zachwyci nie jedną osobę.
Będzie uroczym dodatkiem wystroju wnętrz sal weselnych, komunijnych, restauracji, sesji fotograficznych, domów, mieszkań a nawet przydomowych ganeczków czy zadaszonych balkonów i wielu innych miejsc wszystko zależy od naszej wyobraźni.
Z całą pewnością mogę powiedzieć że każdego ucieszy taki prezent.

Tak więc mogę szczerze je polecić każdemu z Was, kto planuje zakup łapacza snów i rozgląda się za odpowiednim modelem tak więc zaglądajcie na  stronę https://www.facebook.com/paczto1 i zamawiajcie.

Dziękujemy i bardzo polecamy 😊

2 komentarze:

Tu znajdziecie Wyniki Zabaw Zapraszam.

ZAPRASZAM NA WYNIKI ZABAW *****Aktualizacja 22.09.2019 godz: 15:15 *****  Zwycięzca został wybrany z kom...