poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Bo testować chcemy wiec do blogosfery Canpol Babiest startujemy.

A do zdobycia: Zestaw CUTE ANIMALS do testowania lub konkursu organizowania wszystkie szczegóły drogie blogierki/blogerzy znajdziecie tu pod linkiem: http://canpolbabies.com/pl/blogosfera zapraszam do udziału! To nic trudnego bardzo Was zachęcam!

A my zgłaszamy się z Oskarkiem 18 miesięcy do testowania tego cudownego zestawu Canpol Babies. Oskarek jest wielkim fanem cycusia ale oboje razem dochodzimy do tego momentu gdy nadchodzi czas zastąpić cycusia choć w jakimś stopniu innym jedzonkiem. Myślimy że żestaw CUTE ANIMALS nam to ułatwi i już niedługo maluszek pożegna się na zawsze z cycusien a zestaw pomoże Oskarkowi samodzielną naukę jedzenia przeróżnych obiadów oraz samodzielną naukę obsługiwania sie sztućcami oraz samodzielnego pocia z kubeczka.

W tej edycji do testowania lub konkursu organizowania:

 30 zestawów CUTE ANIMALS

- 10 zestawów dla 10 testerek i
- 20 zestawów po 2 zestawy dla 10 organizatorek konkursów.





OSKAREK jest na etapie Piesek - chał chał, kotek -miał miał a kurka - ko ko więc jeśli uda się testować to piesek bedzie nam przy obiadku pomagał ślicznie wszystko zjadać bo zwierzątka uwielbiamy i inne mamy maluszków do zabawy zapraszamy!!!

A by było jeszcze ciekawiej zgłaszamy się również do zorganizowania KONKURSU jeśli się uda będziecie mogli zdobyć takie 2 piękne zestaw jak na zdjęcia u mnie w konkursie !!!


Na początku maja będą wyniki w blogosferze mocno kciuki ściskamy na wyniki czekamy a Was do wspólnej zabawy zapraszamy 😊

4 komentarze:

KONKURS wymarzona torba termoizolacyjna!!! + WYNIKI!!!

Witajcie serdecznie zapraszam na konkurs organizowany dzięki blogosferze marki Canpol Babies. Nagroda cudowna i jest tylko jedna więc będ...