poniedziałek, 7 maja 2018

#Zmyslowyduet od Le Petit Marseillais opinia moja i mojego męża.

Jestem ambasadorką LPM poraz kolejny bo już drugi! Bardzo się cieszę, że tym razem mogę testować razem z mężem.W tej kampanii otrzymaliśmy żelami do kąpieli w wersji damskiej i męskiej. Ciekawi jesteście naszej opini? :) Zapraszamy!!! 


Moja opinia:
Żel damska - Śródziemnomorski Granat dla niej o pojemności 400 ml delikatny a zarazem słodki, lekko rześki owocowy zapach o różowej żelowej konsystencji. Idealnie się pieni, nawilża skórę całego ciała i pozostawia przyjemny zapach na skórze na długi czas. Ta wersji z śródziemnomorskim granatem idealnie sprawdzi się w upalne dni, miło odświeża i odpręża.A pojemność żelu sprawia że wystarczy na wiele pachnących zmysłowo pryszniców.



Opinia męża:
Żel męski to jest zapach mojego mężczyzny - istny szał! Nuty zapachowe jak dla mnie i niego są dobrane rewelacyjnie! Czerwona Pomarańcza i Szafran podbiła nie tylko serce mojego partnera, ale także i moje. Ten żel to idealna połączenia zapachowe dla mężczyzny wyrazisty ziołowy ale złagidzony domieszką słodkości pomarańczy. Przyjemnie się pieni, myje i naprawdę niesamowicie odświeża! Tak jak damski, jeszcze przez dłuższy czas czuć świeży zapach na skórze. Nawilża, nie podrażnia i jest bardzo wydajny też o pojemności 400 ml chociaż syn 14 lat zapewne będzie mu pobierać więc ja swoim zapewne będę cieszyć się dłużej a im zapewne zakupie kolejny już niedługo! 




Jeżeli chodzi o zmysłowość tego duetu to naprawdę jest niesamowita! LA Petit Marseillais jak zwykle spisało się na medal i skradło wiele serc w tym moje i mojego męża!


Gorąco polecamy :-) Delikatny żel pod prysznic Śródziemnomorski Granat można nabyć w dużych sieciach handlowych supermarketach i drogeriach. Żel pod prysznic dla mężczyzn Czerwona Pomarańcza & Szafran będzie dostępny już w czerwcu :-)


#zmysłowyduet #ambasadorkaLPM

2 komentarze:

Tu znajdziecie Wyniki Zabaw Zapraszam.

ZAPRASZAM NA WYNIKI ZABAW *****Aktualizacja 22.09.2019 godz: 15:15 *****  Zwycięzca został wybrany z kom...