poniedziałek, 5 czerwca 2017

Moje ukochane miejsce na ziemi

Każdy ma jakieiś swoje ukochane miejsce, zakątek na ziemi. Dla większości z nas to dom, są takie osoby wśród nas dla których tym miejscem jest miejscowość nad jeziorem, morzem czy w górach, tym miejscem może być też boisko pod blokiem, przystanek, ławeczka w parku, bezludna wyspa i wiele innych niezwykłych miejsc.

DLA MNIE moje ukochane miejsce to moja miejscowość rodzinna nad jeziorem tu dla mnie czas się zatrzymał i każda chwila jest niezwykła czasem w spomnieniach jestem małą dziewczynką co buja się na huśtawce wiszącej na drzewie innym razem jestem nastolatką która miło spędza czas ze swoimi przyjaciółmi a  teraz jestem mamą i cieszę się że moi mali i więksi chłopcy też dobrze się tu czują i fajnie spędzają czas. Tu mogę zawsze się zrelaksować, wyciszyć być pełna entuzjazmu i czekać na jeszcze wiele wspaniałych chwil które na pewno tu się jeszcze wydarzą.

Uwielbiam to miejsce i mam nadzieję, że każdy z Was ma taki swoją zakątek, kącik, oazę spokoju, którą może odwidzić i czuje się tam dobrze, swobodnie...

1 komentarz:

  1. O tak, też mam takie miejsce, w którym czas zdaje się płynąć zupełnie inaczej... Uwielbiam tam wracać i z pewnością pokażę je mojej córeczce :) Mam stamtąd najpiękniejsze wspomnienia z dzieciństwa.
    Zapraszam do mnie: https://trzy-razy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Tu znajdziecie Wyniki Zabaw Zapraszam.

ZAPRASZAM NA WYNIKI ZABAW *****Aktualizacja 22.09.2019 godz: 15:15 *****  Zwycięzca został wybrany z kom...